Kim jesteśmy?

Jesteśmy pasjonatkami podróży w wszystkich kierunkach świata. Dla ciebie przygotujemy propozycje atrakcyjnego wyjazdu. Wszystko przygotowane na miarę twoich potrzeb. Wyjaśnimy jak możesz samodzielnie zarezerwować wybrany lot lub hotel a także zaproponujemy miejsca ciekawe do zwiedzenia podczas twoich wspaniałych wakacji. Szczegółowe dane naszej firmy znajdziesz w stopce.

Co zawiera moje zamówienie?

Twoje zamówienie w zależności od wybranego pakietu zawiera propozycje lotów, hoteli, transferów lub planów podróży, które wyszukamy na podstawie przedstawionych przez Ciebie preferencji. W trakcie Twojego planowania będziemy pomagać Ci w samodzielnej rezerwacji, przedstawimy tipy na bezpieczną podróż i będziemy służyć pomocą w trakcie Twoich wakacji.

Czy jesteście Biurem Podróży?

Nie jesteśmy biurem podróży. Naszym zadaniem jest przedstawienie najlepszych w naszej ocenie propozycji dostępnych wylotów, hoteli i transferów. Nie sprzedajemy lotów i pobytów w hotelach a tym samym nie działamy jako organizatorzy imprez turystycznych, podlegający pod ustawę z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.

Jak wygląda współpraca z Wami?

Możesz skorzystać z oferty przesłania dla ciebie propozycji wymarzonego wyjazdu lub zostać naszym subskrybentem. Wówczas cyklicznie będziemy wysyłać do ciebie specjalnie przygotowaną ofertę. Ty zdecydujesz ile razy w roku chcesz wybrać się na wakacje.

Jak dopasujecie do mnie ofertę?

Chcemy aby Twoje wakacje pozostały w pamięci na długi czas jako wspaniała przygoda. Po zakupieniu pakietu lub pojedynczej oferty skontaktujemy się w celu określenia Twoich preferencji. Możesz to zrobić również poprzez przygotowaną ankietę, która zostanie przesłana do Ciebie mailem po zakupie. Preferujesz wakacje na plaży z drinkiem i pięknym widokiem na ocean ? A może chcesz wybrać się w góry, spędzić czas na łonie natury i podziwiać piękne widoki ze szczytów? Dostosujemy ofertę do twoich potrzeb.

Jak długo będę czekać na ofertę?

Naszym celem jest niezwłoczne kontaktowanie się z klientem. Twoje cudowne wakacje to nasz mały sukces. Staramy się odpowiedzieć w ciągu 3-5 dni. Jesteśmy wdzięczni za cierpliwość, w czasie twojego oczekiwania my intensywnie pracujemy wyszukując oferty właśnie z myślą o Tobie.

Czy muszę udostępnić Wam moje dane osobowe?

Wszystkie informacje dotyczące przechowywania przez nas danych osobowych są zawarte w zakładce Polityka Prywatności. Twoje dane zostaną nam przedstawione tylko w celu zafakturowania zakupu. Nie rezerwujemy za Ciebie hoteli lub lotów, dlatego nie poprosimy o podanie danych z dowodu osobistego lub paszportu.

Jak mam ubezpieczyć swoją podróż?

Ubezpieczenie podróży będzie możliwe jeżeli przewoźnik udostępni taką opcje na swojej stronie. Jest to zazwyczaj usługa dodatkowo płatna o czym zostaniesz poinformowany podczas dokonywania rezerwacji. Możesz również skorzystać z ubezpieczenia dostępnych na rynku lub znanych Tobie firm. Jako pośrednik w poszukiwaniu ciekawych ofert, nie będziemy ubezpieczać Twojej podróży. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo Twojej podróży jest bardzo ważne, dlatego warto o nie zadbać.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Wystawiamy fakturę vat na nasze usługi. Zaznacz okienko " chcę otrzymać fakturę vat" i podaj dane do faktury. Otrzymasz ją mailem niezwłocznie po zakupie.

Jak mogę zrezygnować z subskrypcji?

Nasza subskrypcja odnawiana jest co roku. O jej odnowieniu poinformujemy Cię mailowo na kilka dni przed jej odnowieniem. Ty decydujesz czy odnowisz subskrypcję.

Ile otrzymam ofert?

Chcemy, aby Twój wybór był strzałem w dziesiątkę. Jeżeli więc, przesłane propozycję nie będą spełniały Twoich oczekiwań, lub nie uda Ci się skorzystać z oferty postaramy się ponownie ją dla Ciebie stworzyć. Spójrz poniżej aby dowiedzieć się czego możesz od nas oczekiwać.

 

  •  HOTEL W POLSCE, HOTEL POZA EUROPĄ, HOTEL W EUROPIE

Decydując się na zakup jednej z powyższych ofert, przedstawisz nam swoje preferencje co do kierunku, ilości osób, terminu itp. Otrzymasz od nas 3 propozycje do wyboru. Jeżeli oferty nie będą odpowiadały Twoim preferencjom, wówczas prześlemy ponownie 3 propozycje do wyboru, zgodne z Twoimi wytycznymi. Możesz skorzystać z tej opcji dwukrotnie.

  • OKAZJA DNIA

Okazja dnia obejmuje przedstawiony w opisie konkretny kierunek i datę wylotu. Jeśli nie wykorzystasz oferty dnia, wyślemy do ciebie inną wybraną ofertę dnia w ciągu roku od zakupu. Z tej opcji możesz skorzystać dwa razy.

  • PRZELOT, HOTEL, PRZELOT + HOTEL

Wybierając ofertę przelot, hotel lub przelot + hotel wyślemy do Ciebie 3 uszyte na miarę oferty. O twoich preferencjach poinformujesz nas w briefie. Jeśli nie skorzystasz z propozycji, możesz zgłosić się do nas w ciągu roku od zakupu, a my prześlemy ofertę ponownie. Możesz skorzystać z tej opcji dwukrotnie.

  •  PLAN ZWIEDZANIA


Plan zwiedzania zawiera przedstawienie najważniejszych miejsc wartych
odwiedzenia. To Ty powiesz nam, jak lubisz spędza. Przygotujemy plan zwiedzania zgodnie z informacjami jakie przekażesz nam poprzez ankietę. Będzie on dostosowany do ilości dni jakie spędzisz na swoich wymarzonych wakacjach.

  • SUBSKRYPCJA

Subskrypcja zawiera trzy dowolnie wybrane przez Ciebie pakiety do wykorzystania w ciągu roku. Jeżeli pierwsza wysłana przez nas propozycja nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, wówczas prześlemy ją ponownie.

  • PAKIET INDYWIDUALNY

nie ma zasad. Zadzwoń do nas a wycenimy dla Ciebie usługę planowania podróży zgodnie z Twoimi wymaganiami.

Czy mogę zgłosić reklamację na opóźniony lot lub niedogodności w trakcie pobytu?

W związku z tym, że pełnimy funkcję pomocniczą i nie rezerwujemy za Ciebie wakacji nie możemy w Twoim imieniu złożyć reklamacji. Wszelkie zatem reklamacje dotyczące przelotu lub pobytu w hotelu należy składać bezpośrednio do firmy u której zarezerwowano usługę.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za zakupione wakacje?

Wszelkie wnioski o zwrot pieniędzy oraz ewentualne roszczenia należy składać u podmiotu, którego roszczenie dotyczy. Rezerwując lot, pobyt lub transfer zwróć uwagę na informację o możliwości rezygnacji.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za zakupioną ofertę dnia jeżeli nie zdecyduję się na wyjazd?

Jeśli nie wykorzystasz oferty dnia, wyślemy do Ciebie inną wybrana ofertę dnia w ciągu roku od zakupu. Nie realizujemy zwrotów, jeżeli nieskorzystanie z oferty nie wynika z naszego błędu.