REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.subskrybujwakacje.pl


§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep www.subskrybujwakacje.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Usług oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.subskrybujwakacje.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.subskrybujwakacje.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Sklep internetowy www.subskrybujwakacje.pl, nie świadczy usług zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
 
§ 2 DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE


FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www. subskrybujwakcje.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
USŁUGA – dostępna w Sklepie korzyść niematerialna będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www. subskrybujwakacje.pl.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Usługi zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Usługa.
BRIEF– rodzaj dokumentu zawierający jasno sprecyzowane oczekiwania klienta wobec zakupionej usługi.
USŁUGA ELKTRONICZNA- usługa świadczona przez sklep drogą elektroniczną.
KONTO- zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym, określony indywidualnym loginem i hasłem.


§ 3 INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ORAZ ICH ZAMAWIANIA


Sklep www. subskrybujwakacje.pl prowadzi sprzedaż usług  za pośrednictwem sieci Internet.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonej usługi na warunkach podanych w jego opisie.
Usługi świadczone są drogą elektroniczną.
Kontakt z klientem jest świadczony za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Cena Usługi uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki.
Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje klienta  o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Usług. Obok informacji o obniżce, Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Sprzedawca uwidacznia ich najniższą Cenę, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. 
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www. subskrybujwakacje.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
Klient nie ma obowiązku założenia konta w celu zakupienia usługi.
Ceny usług sklepu są różne, w zależności od wybranego pakietu, dostępnego w formularzu składania zamówienia.
Czas realizacji usługi to 4-7 dni roboczych.
Czas na zrealizowanie zakupionej usługi to 1 rok od momentu zakupienia wybranego przez klienta pakietu lub wybranej usługi.
Usługi oferowane w Sklepie są przeznaczone wyłącznie do osobistego użytku Klienta i nie mogą być używane do innych celów, zwłaszcza doradczych lub informacyjnych dla osób trzecich.
Klient przedstawia swoje preferencje za pomocą briefu otrzymanego mailowo niezwłocznie po zakupie usługi w sklepie
W przypadku nie wypełnienia briefu przez klienta sklep przygotowuje ofertę w oparciu o informacje zawarte w formularzu zamówienia.
Nie wypełnienie przez klienta briefu nie uprawnia do złożenia reklamacji na otrzymaną ofertę.
Sklep ma obowiązek poinformowania klienta mailowo o niedostosowaniu oferty do wszystkich preferencji zawartych przez klienta w formularzu lub briefie.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zmianę ceny konkretnej oferty (np. przelotu lub noclegu), która została przekazana Klientowi w ramach realizacji Usługi. W przypadku zmiany ceny oferty, Klient ma prawo poprosić o przedstawienie nowej oferty.
Sklep proponuje usługi, których wykonanie jest zależne od aktualnych możliwości rynkowych. Niektóre  propozycje ofert mogą nie odpowiadać dokładnie preferencjom podanym przez klienta w briefie. W przypadku braku możliwości zaprezentowania ofert zgodnych z tymi wymaganiami, zostaną przygotowane najbardziej zbliżone dostępne opcje. Takie działanie sprzedawcy  jako nie intencjonalne nie może zostać potraktowane jako niewłaściwe wykonanie usługi.
Usługi oferowane przez sklep polegają na przygotowaniu oferty propozycji organizacji wyjazdu,  przelotu lub wynajmu miejsc noclegowych. Usługi mają charakter porad. Zakres porad zależy od wybranego przez Klienta pakietu.
W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem wykonania Usługi z przyczyn od niego  niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta. W sytuacji, o której mowa w pkt 20 niniejszego paragrafu Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować  Sprzedawcę, czy. przyjmuje proponowaną zmianę Umowy albo odstępuje od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta  świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
Jeżeli Klient odstępuje od Umowy Sprzedaży zgodnie lub jeżeli Sprzedawca odwołuje  wykonanie Usługi stanowiącej przedmiot Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo,  według swojego wyboru:  otrzymać Usługę zastępczą o tym samym lub wyższym standardzie, chyba że zgodzi się na usługę o  niższym standardzie za zwrotem różnicy w cenie, żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych przez niego świadczeń.
Sprzedawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, chyba że niewykonanie lub  nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:
działaniem lub zaniechaniem Klienta, działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych  w Umowie Sprzedaży, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć,
siłą wyższą.
 
§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY


Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z regulaminem.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
formularz odstąpienia od umowy,
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy
brief
dowód zakupu usługi.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
 
§ 5 SPOSOBY PŁATNOŚCI


Sprzedawca oferuje płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu Przelewy24.pl.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowej zapłaty po złożeniu zamówienia przy użyciu tego systemu. Przelewy24.pl umożliwia płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem z wybranych polskich banków.
Usługa zostanie zrealizowana dopiero po otrzymaniu płatności.
 
§ 6 REKLAMACJA


Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności usługi z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności usługi z umową istniejący w chwili dostarczenia usługi.
zawiadomienia o braku zgodności usługi z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: info@subskrybujwakacje.pl lub pisemnie na adres siedziby usługodawcy.
w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
obniża cenę usługi (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę usługi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania.
odpowiedź na reklamację jest przekazywana w formie wiadomości mailowej lub SMS.
Przedmiotem reklamacji w sklepie internetowym może być wyłącznie usługa wykonana przez sklep internetowy www.subskrybujwakacje.pl. Sklep nie odpowiada za nieodpowiednie wykonanie usług przez podmioty, których oferty zostały przedstawione przez Sprzedawcę.
 
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Z zastrzeżeniem pkt  7 i 8 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Usługi będące wynikiem korzystania z jej części, na przykład poprzez skorzystanie z części pakietu.
Sprzedawca ma obowiązek poinformować Konsumenta o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy
Sprzedawca dokona zwrotu wartości Usługi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, w wypadku Umowy:
4.1. za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że  po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do  wiadomości.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
 
 
§ 8 ZAKRES PRZESYŁANYCH OFERT
 
Usługi są wykonywane z wykorzystaniem wiadomości e-mail, za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej  wskazanego przez Klienta w Formularzu Zamówienia. Na wskazany adres e-mail Klient otrzymywał będzie porady,  stanowiące wykonanie Usługi.  
W ramach zakupionej Usługi Klient otrzymuje  3 oferty znajdujące się w zakresie zakupionego pakietu przygotowanego według informacji zawartych w briefie.
W przypadku realizowania oferty nie polegającej na zakupie pakietu, a pochodzącej z indywidualnego zamówienia sklep przesyła klientowi jedną ofertę, chyba że ustalenie pomiędzy klientem a sklepem stanowi inaczej.
Jeżeli klient zgłosi rozbieżność pomiędzy informacjami wynikającymi z breifu a przedstawioną ofertą, otrzyma dodatkową ofertę.
Jeżeli powtórna oferta nie będzie zadowalająca, wówczas klient może otrzymać w ramach reklamacji ofertę dnia. Klient może zwrócić się o ofertę dnia do 6 miesięcy od zgłoszenia do zespołu sklepu
                        
 
§ 9 RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH


Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Usługi.
Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
 
§ 10 WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH


Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
 
§ 11 REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH


Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@subskrybujwakacje.pl
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym


§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE


Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Dokument opracowany za pomocą automatycznego generatora dostępnego na stronie www.lexlab.pl/generator-regulaminu